Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Första veckan avklarad

 
 
Vi har bara gått i skolan i en vecka och det känns redan som att vi aldrig hade sommarlov... Vi har redan läcor och allt är som det brukar. 
Enda skillnaden (förutom nya klassrum) är att vi har en ny lärare i bild. Vi hade honom i bild också när vi gick i trean. Det som jag tycker är bra är att vi ska få välja själva vad vi ska göra. Vi kan självklart inte göra exakt vad vi vill men vi får själva komma med ideér på vad vi ska göra för projekt och alla arbetar enskilt. Har redan ideér på vad jag ska göra :) Bild kan nog bli ett av mina favoritämnen i år ;)  
Nu ska jag lyssna på AYABIE och samla lite krafter till senare då jag ska rida. 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory