Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

10 december

Idag är det nobeldagen och idag så ska Mo Yan få nobelpris i litteraatur fast egentligen så tyckte jag att Haruki Murakami borde ha fått det. Fast idag är det även min mammas födelsedag, vilket betyder att vi kommer ha huset fullt av pratande gäster, fast det är väl bättre än tysta gäster antar jag? I alla fall, nu borde jag nog åter gå till att skriva klart mitt religionsarbete om Hare Krishna innan alla gästerna börjar droppa in, vilket borde vara som si-så-där 20 minuter. Ingen stress, ingen stress alls...
(Min blogg-uppdatering är den sämsta av dem alla, men lev med det. Det blir bättre när jag väl får lov. Det är inte precis så att jag har mindre prov och läxor nu när jollovet närmar sig - snarare tvärt om. Endast under de här dagarna som är kvar så har jag totalt tre prov, två inlämningar och dubbelt så många läxor...)
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory