Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

nästa vecka blir som lov

Igår var en bra dag. I två veckor ungefär så har jag och min klass förberett för ett disco som vi skulle ha för de yngre så att vi kunde tjäna in lite pengar. Trots en del problem som vi stötte på under planeringen så var gårdagens disco riktigt lyckad. Jag kom hem från ridningen och stressade sedan till discot för att hjälpa till och se hur det hade gått (vi hade olika "pass" så alla behövde inte vara där samtidigt) och när jag kom dit så var allt i full gång och hela rummet var fullt av glada, tomteluvs prydda barn som hoppade omkring och allt vi hade köpt in sålde som smör i solen och de hade fått springa in i affären brevid mist 10 gånger eftersom allt tog slut. Även om jag ännu inte vet om hur mycket vi sålde så gick vi definitivt med en stor vinst. 
 
Efter discot följde Klara med mig hem, vi gick en liten runda på stan och tittade lite på musikhjälpen Vi såg att Rebecca och Fiona skulle komma dit så vi stannade där en liten stund till och kollade på dem. Sedan gick vi hem till mig, gjorde varm chocklad och kollade på en jättekonstigt film som hette Hello Schoolgirl. Bara namnet säger ju en hel del om hur konstig den var. 
Vi gick inte och la oss förren klockan var 3 och vaknade sedan vid halv tolv. Den här lördagen blir därför bara en slappdag för mig. Har inte haft en slappdag på riktigt länge på grund av alla prov, men nästa vecka innehåller bara en litet förhör och vi har knappt några lektioner alls. Det ska blir skönt.
 
 

    Comments:
Postat av: klara :D

jaaaa det var jättemysigt<3

2012-12-18 @ 20:42:37

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory