Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

¡Uno! ... ¡Dos! ... ¡Tré¡

 
För inte alls så länge sedan släpptes den sista i trilogin "¡Uno! ... ¡Dos! ... ¡Tré¡". Självklart så har jag redan lyssnat på alla och den första har jag hunnit lyssna på x antal gånger. Jag har lite svårt att bestämma mig för vilket album jag gillar bäst. ¡Uno! innehåller de flesta av mina favoritlåtar men de låtarna på ¡Dos! som jag tycker om tycker jag verkligen om. ¡Tré! har jag inte hunnit lyssna på så mycket än, men jag har fått känslan av att låtarna på det albumet är lite annorlunda, Som sagt, omöjligt att välja. 

Fast det viktigtaste är ju att Green Day äntligen har släppt något nytt och dessutom 37 låtar på en gång! 
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory