Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

gymnasiemässa

Det känns som att det är en hel del saker som jag ska göra idag, eller, det är en hel del saker som jag ska göra idag. Först gymnasiemässan nu på morgonen. Vet inte riktigt vad jag ska göra där. Förra året såg jag fram emot att gå till de olika skolorna och ta reda på hur de var osv, men nu när det väl är dags är jag inte lika sugen på det längre... Vet inte om det kan bero på att jag inte har så många skolor att välja på i och med mitt val av linje .. (det finns två men den ena har halva dagar och där vill jag inte gå..) När jag kommer hem från skolan så är det ridning som vanligt men idag så ska jag inte direkt hem efter det utan jag och resten av min familj ska kolla in Emporia. HAr velat åka dit sedan det öppnade, bara för att se hur det är och så - jag har inte precis något som jag behöver köpa. VI ska äta på Vapiano, Sveriges bästa pizzeria, om man inte räknar med V.E.S.P.A
Det blir en lång dag, men det är inga tråkiga saker så jag antar att det är okej ;)  
 
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory