Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

hemma igen

Kom hem någon gång efter tolv igår natt, kollade inte på klockan så jag vet inte exakt när. Har haft det jättebra i Madrid - det är inte såå mycket varmare där än här i Sverige. I skuggan är det ganska så kallt faktiskt men i solen ibland så kunde det bli riktigt varm. 
Jag har tagit en hel del bilder och även filmat en massa. Planerar att göra en film med bilder och så, jag gjorde en film efter att jag hade varit i Rom i somras. Men än så länge har jag inte hunnit lägga över alla bilder på datorn äns och jag tror inte jag kommer att kunna sätta igång med den här filmen förren nästa helg. Jag vill även lägga upp några bilder här på bloggen men vi får se när det blir av. Jag har en hel del skolarbeten som måste göras denna helgen och under hela nästa vecka. Antagligen blir det inte så mycket bloggande under nästa vecka, men veckan efter det ska jag komma igång igen - har saknat att blogga ..
 
Några instagrambilder så länge. (Åh vad jag önskar att jag var i Madrid den 17 november! -se bilden ovan-)
 
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory