Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

tillbaka till verkligheten - eller nej, inte än

Vaknade klockan nio imorse och trodde att jag hade försovit mig. Tja, egentligen hade jag väl det, för jag skulle gå hemifrån halv nio. Vår första lektion blev iställd idag och ännu bättre, vi slutade 11 eftersom hela skolan stängde ner klockan 12 och vår sista lektion innan 12 slutade 11. Skolan stängde ner för dagen eftersom de ska ha alla utvecklingssamtal och det kommer de att ha även nästa vecka :3
Fast det blir inte precis en slappdag idag, jag har två prov denna vecka och en massa annat så jag har att göra. Tänkte gå till Garaget så att jag faktiskt får något gjort min självdiciplin är inte den bästa..
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory