Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

prao dag 2

 
Idag var det andra dagen av min prao. Jag praoar första veckan på ett ställe som heter Garaget. Det är en liten byggnad som innehåller allt från bibliotek till pysselhörna och konferanser. Har fått en massa olika arbetsuppgifter hittils, bland annat att reservera/beställa böcker, lägga tillbaka böcker som blivit återlämnade och mycket mer :) Jag kommer att ha olika handledare hela veckan, vilket också innebär att det blir olika arbetstider eftersom alla som jobbar där inte jobbar under samma tider. Idag till exempel, så började jag klockan 1 och slutade vid 6. 
Tror seriöst att jag har världens roligaste prao, önskar nästan att jag kunde vara där båda veckorna men det kommer att bli kul att få vara en vecka på Lager House :3
 
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory