Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Prao dag 7

 
Andra dagen på Lager House och min fötter har gått sönder. Min rygg också. Tror inte att det kommer bli så mycker mer tunga saker som jag måste bära men om det blir det så kommer min rygg att vara helt förstård i slutet av veckan. Även om jag verkligen försöker bära de tunga lådorna så som man ska bära tunga saker för att slippa ryggskador så är det svårt, eftersom jag inte vet exakt hur det är man gör då... 
 
För övrigt så är det helt okej på Lager House - inte alls lika bra som på Garaget förstås, men det var jag ju beredd på. Personalen är helt okej den med, min handledare är väldigt trevlig och de två tjejerna som jobbar där är också trevliga men den ena har jag lite svårt för att tycka om - vet inte riktigt varför... Det är två killar som också jobbar där, den ena har jag knappt hunnit träffa än eftersom han bara var där en liten stund igår. Den andra killen .. det känns taskigt att säga att han går mig på nerverna, men det är sant. Visst han är trevlig och så, på sitt sätt. Men han säger en massa weird stuff och ger ifrån sig konstiga skratt hela tiden. LIte som en blandning mellan skratt och fnitter. 

En annan sak som är lite störande är alla dessa danskar. Säkert en tredjedel av de som kommer dit är danskar. En dansk kom fram till mig och frågade mig om ... tja, vad vet jag inte för jag förstod inte ett enda ord  - så jag ryckte lite på axlarna och sa att jag inte visste. Men det borde du veta, så han då. Jaha, men förlåt mig... Dessutom kommer de fram till mig hela tiden när de inte kan hitta något. Jag och min handledare stod och fixade med något och då kom det fram någon till oss och vände sig direkt till mig (!) och frågade vad man kunde hitta uppblåsbara-jag-vet-inte-vad... Orkar inte, för första gången under hela praoen så börjar jag längte tillbaka till skolan liiite.
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory