Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

TVXQ - 6th Album [Catch Me]

 
Det känns som evigheter sedan jag skrev om ett album. Men nu kan jag inte hålla mig längre, TVXQ's nya album är för bra för att jag ska kunna låta bli att tillägna det ett eget inlägg ^-^ 
Catch Me är TVXQ's andra album sedan tre av medlemarna lämnade gruppern - Catch Me släpptes för mindre än en månad sedan. Det första som jag skulle vilja ge ett litet plus för det faktum att de faktiskt gjorde ett "helt" album och följde mini-album trenden som finns i korea just nu (en liten och obetydlig detalj kanske, men jag gillar inte mini-album särsklit mycket).
 
Titelspåret, Catch Me, är så klart en av de bästa låtarna på albumen och de skiljer sig en del från all annan koreans populär musik som släpps just nu. Även om refrängen - och bara refrängen - i Catch Me påminner lite om en låt som skulle kunna vara med i svenska melodifestivalen så är det en väldigt bra låt. Själv föredrar jag Like A Soap, som är min favorit från albumet. How Are You och Dream är också väldigt bra. 
 
 

Musikvideon för Catch Me. Måste säga att jag älskar dansen ^-^ (vet egentligen inte varför..)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory