Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

att det ska vara så svårt

Var ute och letade prao i eftermiddags. Min första prao (i 8:an) fick jag på första försöket och när jag fixade prao till första veckan denna terminen så gick det också bra direkt. Trodde inte att det kunde vara så svårt att få en praoplats. Kanske beror det lite på att alla ställen jag var på idag var samma sort affär. Ville gärna prao i en bokhandel, var och frågade i tre stycken idag men alla sa nej. 
Så nu är jag tillbaka på 0. Eller inte riktigt kanske, jag ska få mina lappar påskrivna imorgon - har ju fixat prao för första veckan redan. Har ingen som helst aning om var jag ska vara den andra veckan... Det är inte såå lång tid tills vi ska praoa - kanske en månad - så det börjar känna mig liite desperat :/
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory