Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Dåligt Vs. Bra

 
Det som är dåligt just nu: 
- Mina hörlurar har gått sönder - igen. 
- Det är jättakallt på mornarna och kvällarna. Känner för att bara  kura ihop mig i ett hörn någonstans och gråta för att jag hatar kylan så mycket. 
- Är förkyld. Och jag ska springa ett lopp idag. Probaly the worst combination the world has ever heard about. 
- Kom på här om dan' att jag saknar Sherlock. So. Damn. Much. Varför kan det inte bara börja igen?!
- Det är kallt men hösten har inte kommit än. Var är alla gula och röda löv som borde täcka trottoarerna vid det här laget?
- Jag saknar hur allting var förra året. Det var så simpelt då. Nu är allt så komplicerat. 
 
Det som är bra just nu: 

- .. Jag är still alive. Trots ovanstående punkter. 
 
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory