Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

hur man klarar av en hel dag med huvudvärk

 
Vaknade imorse och mådde fortfarande lite dåligt. Tog mig till skolan i alla fall. Ångrar lite att jag gjorde det, men bara lite. Har haft den hemskaste huvudvärken någonsin och har känt mig så där ynklig som man kan känna sig när man är sjuk. Slapp i alla fall göra matteprovet, får göra det på onsdag istället. 
Nu sitter jag här och ska snart plocka fram alla läxor som måste göras och all fakta som måste pluggas in inför proven. Döda mig, någon.
 
 
 
Translation: When I woke up this morning, my cold still hadn't dissapeared and I've had an awful headache during the entire day. I really should have stayed home today... 
Now I'm going to take care of all the homework that has to be done and study for the upcoming tests. Kill me, someone. 
 
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory