Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Satsar på ny design - igen

Jag är medveten om att jag bytar design lite väl ofta. Jag gillade min förra design men ville ha något mer simpelt, fast ändå personligt. Pillade snabbt ihop den här designen igår kväll, har nog aldrig lyckats göra en design så snabbt. 

Men jag är trots det väldigt nöjd med slutresultatet. Får lite tumblr-känsla när jag ser den ^-^ Jag älskar tumblr (aka tumblr är mitt liv) så därför är det något possitivt. 
Den förra desigen tog dessutom väldigt lång tid på sig att ladda, kan bero på gifsen i menyn.. Har hur som helst inte märkt av det problemet med den är nya desigen.
Kommentara gärna om något ser konstigt ut eller inte fungerar - annars hörs vi snart igen. Planerar att bli lite bättre med mitt bloggande ;)
 
 
 
 
 

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory