Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Dålig internet anslutning


[Bjuder på lite sommarkänsla nu när det inte är så långt kvar av sommarlovet och vädret är trist]

Min internet anslutning funkar inte riktigt som den ska just nu, jag kan inte använda det trådlösa nätverket utan måste sitta med en tjock röd sladd inkopplad i datorn. Lite jobbigt om ni frågar mig ^^
Nu är det bara två veckor kvar av sommarlovet (en vecka för andra, på vår skola slutar vi senare...). Visst det kan vara kul att komma tillbaka till skolan och träffa männikor, men efter ca en månad så är det inte lika kul längre. Läxor, prov, förhör, läxor, läxor och annu mera läxor (ok, inte riktigt mycket läxor har vi väl inte men det kommer att kännas så efter ett tag...) och i och med att jag börjar åttan så är det betyg som gäller och det är ett nytt betygsystem som vi 97:or måste vara försökskaniner för ^^

Ok, nu räker det. Jag ska inte tänka mer på skolan nu så att jag får ångest innan den ens har börjat ^^
Nu ska jag uppdatera min YouTube-kanal lite. Kolla gärna in den nya designen som jag fixade igår kväll, gillar den starkt ;) -----> KLICKA HÄR! <-----

Sayōnara

    Comments:
Postat av: Elin

sv; Tack så jätte mycket! ^^

Allt bra med dej? <3

2011-08-15 @ 11:39:03
URL: http://elklin.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory