Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Daniel Adams-Ray & Veronica Maggio

Igår hade jag en slapp dag (nej skolan har inte börjat för mig än ^^), jag kände att jag behövde ta det lungt efter att ha varit på både Daniel Adams-Ray och Veronica Maggios konserter.
Ja, ärligt talat så var jag helt slut körd när det var över. Men det var verkligen värt det, Veronica Maggios konser var till och med värd att vänta 45 minuter för, bara för att vi skulle få platser längst fram.
Sista låten var bäst, hon sjöng "Jag kommer" och alla blev som knäppa XD Alla hoppade upp och den och sjöng (skrek?) med. Efteråt så var jag väldigt hes och hade så ont i benen att det kändes som att jag skulle ha träningsvärk nästa dag  ^^
Lite bilder:




    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory