Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Det värsta som finns


Träningsvärk är något av det värsta som finns ^^ Just nu har jag så ont i hela kroppen att jag har lite problem med att gå, ser helt knäppt ut -^^-
Hade min första rid lektion på evigheter igår, så det är därför som jag har så ont. Men det är det värt, jag hade nästan (NÄSTAN!) glömt bort hur härligt det är att galoppera. Det går inte att förklara men det känns typ som . . . att flyga! (inte i flygplan då -.-'). Det handlar bara om att kunna slappna av, vilket jag har haft problem med fram till slutet av förra terminen. Så fort jag kom i närheten av en annan häst (i galopp då), typ en meter bakom eller två, så fick jag panik och när jag fick panik så blev hästen orolig eftersom jag inte tog kommandot och hästen visste inte vad den skulle göra då så den slutade galoppera eller började galoppera fortare.

För att byta änme; om cirka en och en halv timme så kommer Klara och Lisa hit. Eftersom alla andra i min familj ska iväg på kalas, fest whatever så tyckte jag att vi kunde ha en filmkväll eller något så att man slipper vara själv resten av kvällen. Själv har jag redan varit hela veckan (nästan, på dagarna iaf) och det kommer jag få vara nästa vecka också . . .
Nu ska jag bara ha något att göra de följade 70+ minuterna XD


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory