Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Känner mig riktigt kreativ nu ...

... även om fantasin ligger låååångt nere. Jag har nämligen ritat av äpplen från ett av våra äpple träd. Ja, jag vet jag lade nyss upp en bild på bloggen av ett äpple. Men som jag sa (skrev?) innan så har jag inte riktigt fantasin med mig idag. Men i alla fall, jag är riktigt nöjd med bilden och därför tänkte jag lägga upp den här på bloggen bara för det (^-^)

Jag satt ute i trädgården och ritade (men det har ni kanske redan räknat ut, eftersom jag sa att jag hade ritat av ett av våra äppleträd . . .) och det var så hela tiden. Den känns inte som att det har varit så mycket sol på hela veckan (solen försvann inte förren jag var färdig med bilden, bra timing!).

Hur som helst, här är bilden jag gjorde:


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory