Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Mot Helsingör! (eller Helsingborg?)

Moshi Moshi ^^

Idag ska jag iväg till antingen Helsingör eller Helsingborg, vet inte säkert än. Vi ska inte åka förren mamma kommer hem från jobb så vi får se då vad det blir ^^. Om bara vädret hade kunnat bli lite bättre ...

Just nu försäker jag ta reda på lite japanska ord, har lärt mig några ord i och med att jag har kollat på en hel del anime den senaste tiden så jag kan säga saker som tack, god morgon, förlåt, snälla och moshi moshi (som egentligen mest används när man svarar i telefon). Lite sådana små ord som de säger ofta .
Det är rätt kul att kunna uppfatta vissa ord och förstå dem när man tittar på en anime eller lyssnar på en japansk låt ^^

Sayōnara! (hejdå)


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory