Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Coldplay - Mylo Xyloto

http://www.albumartexchange.us/images/coldpl-myloxy_09.jpg

Här om dan så var jag ute på stan och då passade jag på att köpa Coldplays nya skiva Mylo Xyloto.
Har redan hunnit lyssna på den flera gånger och jag tycker själv att det är en väldigt bra platta med många bra låtar. Bland annat så innehåller den både Paradise och Every Teardrop Is A Waterfall, som de flesta säkert har hört någon gång.
Trots att man hör direkt att det är Coldplay, så påminner det här albumet inte särskilt mycket om de förra albumen som tex, Viva La Vida, Or Death And All His Friends eller A Rush Of Blood To The Head.
De har utvecklat sin musikstil vidare, men till skillnad från många andra så tycker jag inte att det är något fel med det. Snarare tvärt om, jag gillar hur de låter nu (även om jag tycker att de var väldigt bra även när de gorde t.ex. A Rush Of Blood To The Head).
Behöver du något nytt att lyssna på inför det nya året? Då rekomenderar jag Mylo Xyloto.

Mina favoriter:

Hurts Like Heaven

Every Teardrop Is A Waterfall

U.F.O

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory