Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

De sista timmarna innan 2012

Det är kul att se att jag fortfarande har en hel del besökare varje dag fast jag inte har upptaderat på flera dagar ^^

Nu är det bara några timmar kvar av år 2011 :) Det har varit ett väldigt bra år, det måste jag säga. Det var till och med bättre än 2010 som var ett av mina bästa.
Jag har utvecklats på många olika sätt, från saker som att jag har utvecklat min förmåga inom tecking till att jag har börjat lita på mig själv och äntligen lyckats bygga upp et bra självförtroende, något som jag saknat under många år.
Jag kan själv känna att jag inte är samma person som jag var för ett år sedan och alla åren innan det. Men det räcker inte att jag sjäv vet om det, alla personer runt omkring mig måste också inse det så att jag kan bli behandlad som den person jag är nu och inte den som jag var förr. Jag vill inte vara den blyga tysta Maja längre. På det sättet ska jag göra 2012 till mitt bästa år.
Jag ska göra mitt bästa med att utvecklas och våga visa vem jag vekligen är, det blir mitt nyårslöfte för 2012!



    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory