Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Mina favorit appar - Del 1

Tänkte ta och tipsa om mina favorit appar från App Store (iPhone). Dessa är några de som jag använder mest och som jag tycker fungerar bra också vidare.. :)



Picture Show - 15 kr
Den här appen kan jag verkligen rekomendera till de som vill ta bra foton med sin iPhone. Den är enkel att använda och alla de vanliga redigerings alternativen finns med, t.ex. skärpa, fokus, kontrast och så vidare. Det finns även färdiga "teman" att välja mellan om du snabbt vill få en anna touch på din bild och det går även att göra egna så att du kan ha samma inställningar på flera olika bilder.
Den är helt klart värd pengarna!



Manga Storm - 0 kr [Full version: 22 kr]
Detta är nog den appen som jag använder mest. Om du tycker om manga så är det här en app som du bara måste ha.
Den har manga serier från de tre mest kända online sidorna: MangaFox.com, MangaReader.net och MangaEden.com. Man får snabbt reda på om det har kommit något nytt kapitel genom att lägga till serier i favoriter. Men det bästa av allt, man kan "ladda ner" kapitel så att man kan läsa dem även när man inte har internet. Har man inte den fulla versionen så kan man bara ha 3 favoriter och 10 kapitel nedladdade åt gången. Men har man den fulla versionen så är det obegrensat (jag har såklart betalversionen)
Ett enda minus är att den är rätt så långsam, när man ska söka efter serier och så vidare. Men när man läser så fungerar den utan problem :)


Detta är bara 2 av mina favoriter. Men jag ska skriva om några till någon annan dag :)


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory