Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Temadagar

Både idag och igår så har vi haft temadagar i skolan, alltså inga vanliga lektioner. Dessa temadagarna har handlat lite om Alfred Nobel, men framför allt så har den handlat om nobeldagen och de olika priserna som man kan få. Vi har fått göra en del arbeten och svara på lite frågor genom att söka info på internet.
Jag vet inte om jag föredrar de här temadagarna framför vanliga lektioner. Det är bra att vi gör något annorlunda once i a while, men igår var slutet av dagen så ... långtråkig att man höll på att somna ....

Nu ska jag göra mig klar till ridningen :) Detta är näst sista gången på den här terminen, och om jag minns rätt så ska vi ha markarbete idag (det betydet INTE att vi gör saker på marken, vi rider fortfarande!). Markarbete är faktiskt något av det svåraste och jobbigaste som finns ...


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory