Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Hemma Igen

Godmorgon alla! =)

Idag är det min andra dag här i Sverige på 3 veckor. Måste bara säga att det är hemskt kallt här i Sverige! I alla fall om man jämför med Alicante, där det var över 30 grader varje dag, så känns det om att det är höst i Sverige redan . . .
Idag ska jag försöka hinna med att föra över de bilder som jag tog i Alcante, hälften av dem finns i en annan dator och resten i min kamera. Sedan ska jag bara fixa med lite redigering och sedan är de klara att visas upp i bloggen =)
Men jag får se hur mycket jag hinner idag, en av mina kusiner fyller år så vi ska dit och gratulera och sedan är det en vän till mig som kommer hem från sin sommastuga i dag, så som sagt: vi får se hur mycket jag hinner helt enkelt!


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory