Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

No more school!

Äntligen är de sista lektionerna slut och jag behöver inte längre tänka på om jag har läxa eller prov att göra till nästa dag. Men skolan är inte helt slut. Vi slutar inte förren på fredag, men nu de sista dagarna som är kvar så kommer vi bara att göra roliga saker.
Som imorgon till exempel, då ska vi till Tivoli i Danmark. Det ska bli kul, bara jag slipper åka några karuseller ;) Men innan vi ska till tivoli så ska vi till exprimentariet (långt ord ^^' )
På onsdag så är det fotbollsmatch mellan utvalda elever från 6-9 mot vissa an lärarna. HEJA OSS ELEVER!! Men jag är förståss inte med och spelar, fotboll är inte precis min sport...
På torsdag så ska vi till Ribban och bara ta det lungt och göra sådant som går att göra på en strand =) Spela brännboll och bara NJUTA ;)

Tja, det är väl veckans plannering så här långt. Självklart så kommer vi även att göra tråkiga saker som städa klassrummet och liknande.




    Comments:
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Okej, jag följer dig också nu!:D



Allt bra??

KRAM

2011-06-13 @ 17:09:46
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Maja

=)

2011-06-15 @ 15:14:37
URL: http://majaakesson.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory