Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Att springa i regnet är ingen höjdare

Har precis varit ute och sprungit. Hade bestämmt mig för det innan idag, men så började det regna och jag visste inte om jag skulle göra det eller inte. Men det regnade ju inte så mycket så jag gjorde det i alla fall.
Men jag har ju alltid sådan otur, så precis när jag skulle gå ut så ökade regnet. Men jag spang i alla fall, det är ju lika bra att få det gjort. Men nu ångrar jag det lite efter som jag är helt plask våt.
Men men, jag kommer ändå att bli ännu våtare efter att jag har tagit en dusch, så det gör väl inte så mycket antar jag..
Hoppas att det serveras en liten fika när jag har duschat klart... :P


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory