Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Mår inte så bra...

Jag vet inte om jag mådde bra imorse eftersom jag var väldigt stessad. Vi börjar alldeles för tidigt.
Men när jag kom till skolan så dröjde det inte länge förren jag lände att jag inte mådde så bra. Men jag tänkte att det kanske skulle gå över. Men det gjorde det inte :(
Så nu sitter jag hemma men en huvudvärk som håller på att ta död på mig och jag mår illa.
Huvudvärks tabletterna är slut. Det finns aldrig några när jag behöver dem som mest.
Nu börjar jag bli hungrig så ska se om jag hittar något att äta :P

Förresten så har jag lagt till en sak i menyn:


Nu kan ni se några av mina spotify listor :)     
Det är långt ifrån alla, jag har säkert rum 25 eller så och jag
orkar inte ha med dem alla.

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory