Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Ny blogg

Nu har jag skapat en ny blogg. Men eftersom jag har skrivit så mycket på min förra blogg så kommer jag att flytta flera av de gamla inläggen till den hät bloggen :) Det kommer ta sin lilla tid, men det är det värt.

Jag har haft blogg.se innan men då fattade jag inte så mycket av de koder som man måste använda för att ändra sin blogg design. Men nu har jag lärt mig lite mer om det så jag bestämde mig för att flytta tillbaka till blogg.se efter att ha använt bloggplatsen i några månader.
På bloggplatsen är det väldigt begränsat vad gäller bloggdesign. På blogg.se kan man göra precis vad man vill med sitt bloggutseende. Dessutom så är det mindre reklam på blogg.se ^^

Tja, det var väl allt jag hade att skriva den här gången.

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory