Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Skulle egentligen bara …

Lämna tillbaka några böcker som jag egentligen borde ha lämnat tillbaka för en månad sedan (ooups!) men det har jag glömt bort. När jag hade lämnat tillbaka dem så tänkte jag låna EN bok eftersom annars skulle jag inte ha något att läsa. Men det slutade att jag tog med mig 10 (!) böcker hem. Men inte vanliga litterära böcker. Utan manga. Det kommer ta någon dag och sedan har jag läst ut alla. Det beror helt mycket på hur länge jag läser i sträck.


Dessa lånade jag. Plus en "vanlig" bok. Känner mig som värsta manga-nörden nu
Nu ska jag bara försöka på vilken läxa det var jag tänkte på imorse och som jag skulle göra nu. Kan inte alls komma på vad det var. Måste vara så att jag bara fick för mig att det var en läxa jag skulle göra … Hoppas det …



    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory