Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Har varit på stan nästan hela dagen

Det har varit lite dött på bloggen idag... Men det är väl inte så farligt att inte ha skrivit på en dag. Eller?
Har varit på stan idag Var där med min mamma men sedan hängde Lisa och hennes mamma på också
Först köpte jag inte så mycket. Eller jag tror inte jag köpte något över huvudtaget först. Men sedan när Lisa och hennes mamma begav sig hemmåt så gick jag och mamma in på Monki. Där hittade jag rätt mycket fint men det slutade med att jag köpte än tröja och en skolavslutningsklänning! Jag kommer inte att berätta hur den ser ut eftersom det är någon som inte får veta det eftersom jag inte får veta hur hennes ser ut

Nu måste jag ringa Lisa. Jag ska nämligen sova hos henne inatt så jag måste veta hur vi ska göra . . .

UPPDATERING: Glömde att jag köpte mer än de kläderna :/ Jag köpte även två hjärtan (var tvungen ^^) och två nagellack. De hade ett erbjudande på H&M, köp två betala för en.




Lägger bara upp bilder på de stackars sakerna som jag glömde bort ¨¨

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory