Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Breaking Dawn

Idag så ska jag se den fjärde och näst sista delan av Twilight, Breaking Dawn part 1.

Vad jag har hört så ska den vara bra och mycket "blodigare" än de tidigare filmerna. Kanske blir det en "riktig" vampyrfilm den här gången? ;)
Den har, som vanligt, fått sådär bra betyg från bland annat Sydsvenskan. Men jag bryr mig faktiskt inte om vad det tycker, de är inte tillräckligt insatta in filmen för att förstå hela poängen...
Men jag har höga förväntningar (för första gången) så jag hoppas och tror att Breaking Dawn kommer att vara en av de bästa i serien. Det är trots allt eden bästa boken i serien :)

 

Uppdatering!: Den var riktigt bra! Alla som funderar på att se den, SE DEN! Men har du inte sett de andra filmerna så skulle jag nog inte rekomendera dig att se den... :)

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory