Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Årets kortaste vecka

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar och jag är lite besviken på mig själv. Men andledningen till detta är för att jag har inte har haft tid eller för att jag helt enkelt inte orkat med det. När man skriver inlägg fast man egentligen inte vill så är det oftast bara tråkigt att läsa.
Denna veckan har gått så himla snabbt, det känns som att jag var på ridning för två dagar sedan fast det var en vecka sedan :o Men jag har ändå gjort en del, bland annat så var jag på en hockey-match i onsdags :) Det var faktiskt otroligt spännande (fotboll har jag aldrig förstått poängen med, men hockey ... YEEY! ) I början så tänkte jag inte så mycket på matchen men i slutet så satt man och följde pucken med blicken hela tiden. OCH MALMÖ VANN ;)

Jag har några bilder ( de är tagna med Noors systemkamera, eftersom min fick slut på batterier innan ens matchen hunnit börja), så de kommer nog dyka upp lite senare ikväll :)


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory