Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

I'm not afraid of darkness, I just like the light better.



Bild: CLEMY

Har precis kommit in efter att ha varit ute och sprungit. Det är sådär egentligen att springa på hösten/vintern. Det är kallt och man blir väldigt tjock i halsen efter att ha sprungit en stund. Sedan kan man ju inte längre vänta för länge för då ser man ingenting när man väl kommer ut...
Men trots detta så har jag tagit mig ut och sprungit och för första gången sedan jag började springa efter skolan så märker jag skillnad i min kondition! Det länns suveränt! (ursäkta mina konstiga ordval..) Men man får så himla mycket mer motivation när man märker att det faktiskt blir någon skillnad. Förr hade jag ingen lust att gå ut och springa (det har jag inte nu heller precis...) men nu, när jag väl kommer ut, så märker jag direkt skillnad mor förra gången jag sprang och då är det så himla mycket roligare. :)

Idag sprang jag faktiskt mer än 2 kilometer, det är nytt rekord! Tummen upp för det =)

image
Haha, det är från Hana Kimi


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory