Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Matteprov

Idag ska jag ha matteprov. Vi hade diagnos förra veckan så jag vet vad frågorna kommer innehålla, men på provet så är de 10 gånger så svåra. Har inte övat alls inför provet men det brukar jag inte heller göra när det handlar om matteprov, bara om det finns något som jag vet att jag måste öva mer på :3
Den här veckan r det slut med friheten som jag hade förra veckan. Då gjorde jag knappt någonting. Men nu är det flera prov som närmar sig och jag borde ta tag i dem så fort som möjligt om jag vill ha bra betyg (hatar det nya betysystemet..).
Bored bored bored.. Det är 40 minuter kvar innen jag ska gå till skolan och jag håller på att dö av uttråkning...

 


    Comments:
Postat av: Replica Watches

Visit our www.watchsuk.co.uk, you can get the newest and superior Replica Watches, which are imitated closely from authentic products. In addition, we keep our pace with fashion world to provide the stylishest and hot sale products for you. With selected materials including top materials of case, bracelet, dial, movement, embellishment and so on, our AAA replica watches are popular and hot throughout the world. Our aim to provide high quality and durable watches makes our business successfully and quickly spread through our loyal clients. Click our website, you will find changing your fashion style and lighting up dream become so easy!

2011-11-03 @ 08:09:38
URL: http://www.watchsuk.co.uk
Postat av: Anonym

usch för matte:P

2011-11-03 @ 08:53:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory