Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Sjuk + Mjukis fail


[Bilden är tagen för några dagar sedan..]

Gick till skolan som vanligt imorse och mådde  (nästan) hur bra som helst (egentligen så kände jag inte efter, jag var lite stressad. Lite innan lektionen börjar så får jag en illamånde-attack, så nu mår jag inte alls bra :( Blev tvungen till att gå hem och missar därmed viktiga saker som att gå till biblioteket (fast jag har ju redan böcker hemma ..) och jag missar en viktig genomgång på biologin :O (kommer säker inte klara provet nu bara för det ..) *deppar

Sedan var det ju det här med mjukis fail, vad det nu kan vara ;) Egentligen borde jag kanske kalla det för mjukisbyxor fail, men det låter så långt och konstigt. I alla fall, igår var det en tjej i min klass som sprang runt och sa till atta att vi måsta ha mjukis byxor på oss idag efter som ALLA kommer att ha det. Men vad ser jag när jag kommer till skolan? Jo, bara jag och min kompis har mjukisbyxor... Så där har ni en mjukis fail.
Jag hann inte se om tjejen, som sa att vi skulle ha mjukisbyxor på oss, hade det. Jag hoppas i alla fall det, annars är det lite taskigt :/

Nu måste jag verkligen lägga mig ner och vila, mår bara skit just nu :(


    Comments:
Postat av: zaki

fint

2011-10-26 @ 13:00:39
Postat av: Replica Watches

Visit our www.watchsuk.co.uk, you can get the newest and superior Replica Watches, which are imitated closely from authentic products. In addition, we keep our pace with fashion world to provide the stylishest and hot sale products for you. With selected materials including top materials of case, bracelet, dial, movement, embellishment and so on, our AAA replica watches are popular and hot throughout the world. Our aim to provide high quality and durable watches makes our business successfully and quickly spread through our loyal clients. Click our website, you will find changing your fashion style and lighting up dream become so easy!

2011-11-03 @ 08:02:58
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory