Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Storstädning och resor


Konbanwa! (God kväll!)

Idag bestämde jag mig för att ta tag i den röran som funnits i mitt rum i över en nästan två veckor. När jag fått bort det värsta så flyttade jag även om sakerna som finns på mitt skrivbord, och jag är väldigt nöjd med hur det ser ut nu. Småsaker kan göra stora skillnader ;)

Just nu så har vi gäster, min farmor och hennes man är här. De ska egentligen prata med mina föräldrar om höstlovet (jag vet inte om de har kommit in på det ännu...). Vi ska kanske åka till Berlin under höstlovet. Även om det bara handlar om så där tre till fyra dagar så tycker jag ändå att det skulle vara jättekul att få åka till Berlin, eftersom det är något som jag har velat länge :)

PS. Den nya designen är klar när som helst, jag ska bara kolla igenom den så att jag inte glömt något. Jag kan avslöja att jag är väldigt nöjd och det är faktiskt en av de bästa designerna som jag någonsin gjort om jag ska var ärlig ^^

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory