Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Allt avklarat

[Gammal bild, från förra terminen]

Jaha, då var man äntligen ledig igen. Har nyss haft ridning (har 20 minuter på mig att göra mig i ordning efter skolan -.-). Efter ett ovanligt hårt pass var jag hemma igen och då fick jag sätta mig vid datorn och göra färdigt musikläxan som skulla vara färdig till klockan 20 idag. Men nu kan jag äntligen slappna av (juste har matteläza också O.O).

Nog med det, ikväll blir det antagligen ostbådar =) YAAY! Har inte ätit det på evigheter eftersom vi bara kan äta det när min mamma inte är hemma, hon klarar inte av ostbågar. 

    Comments:
Postat av: dantii

sv; haha aa ;)

2011-09-03 @ 19:21:25
URL: http://danti.blogg.se/

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory