Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Åska och Regn


Värst vad det åskade precis O.o  Vi hade tänkt åkta iväg någonstans, som till exempel till skogen. Bara få komma ifrån stan lite, men det verkar inte vara en lika bra ide längre ...
Istället har jag försökt göra lite skisser på hur jag vill ha mitt rum, om jag vill få något gjort med mitt rum är det nog dags att börja planera lite. Jag ska inte byta ut alla möbler eller så, men jag vill att mitt rum får en helt annnan image genom att byta ut lite färger. Jag vill inte att mitt rum ska se ut som resten av huset, vitt och tråktigt ^^

Nu ska jag städa mitt rum i ett försök att hitta min iPod-sladd. Jag bara måste hitta den. Har några låtar på datorn som jag måste lägga in på iPoden annars känns det lite konstigt när jag ska iväg någonstans och inte kan lyssna på de låtarna som jag brukar lyssna på . . .


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory