Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

fridrott

Idag har vi haft häsodag . . .  För er som inte vet vad det är så kan jag snabbt beskriva det med att: det är det värsta som finns!
Denna häsodagen så hadevi fridrott. Det är rätt kul men oehört jobbigt! Längdhopp är inte precis min grej eftersom jag inte kan hoppa långt ALLS! Stavhopp är minst lika svårt som höjdhopp eftersom jag inte kan få upp benen/fötterna tillräckligt. 400-meter är värst. 60-meter kan jag klara av. Det ända som är kul är häck, men det förstördes av att alla häckarna var riktigt låga och han som berättade hur vi skulle göra var kass...

Nu ska jag vila ut mig lite, sedan ska jag till optikern. När jag kommer hem måste jag göra lite läxor innan jag ska iväg till biaografen och se filmen Jane Eyre. Det blir en tuff start på veckan ;)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory