Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Gäster om en stund

 

Konbanwa!

Hinner med ett inlägg till i alla fall =)

Vi ska ha gäster om en liten stund, närmare bestämt: 20 minuter. Det är Måns (min lillebror) kompis och hans familj som ska äta hos oss ikväll. Det är nog bra att vi får besök, annars hade jag nog suttit med biologi boken hela kvällen ^^ (kalla mig nörd om du vill Noor, jag tänker då inte bli underkänd på provet . . .).

Nej, nu ska jag spela lite minecraft ❤ Den nya versionen, minecraft 1.8, är bara bäst ;)
( de som inte vet vad minecraft är för något... Tyvärr jag orkar inte berätta.)

 


    Comments:
Postat av: sɑɴɴɑs ʀυм

Sv, nej jag ska anpassa min dropdown efter min laptop, då lär det funka :D

2011-09-17 @ 17:59:40
URL: http://sannasrum.se
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

2011-09-18 @ 08:55:24
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Noor

Haha om jag ska vara ärlig måste jag nog säga att jag satt med biologi boken hela kvällen hahah, tänker inte heller bli underkänd fastän jag vet att jag kommer bli det

2011-09-18 @ 23:01:37
Postat av: Noor

Haha om jag ska vara ärlig måste jag nog säga att jag satt med biologi boken hela kvällen hahah, tänker inte heller bli underkänd fastän jag vet att jag kommer bli det

2011-09-18 @ 23:02:55

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory