Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Läxorna som tar död på en



Moshi Moshi!


Nu har jag äntligen kommit hem från skolan. Trodde att jag skulle somna de sista minuterna. Det är egentligen inte så konstigt att jag är så trött med tankte på att jag har varit i ful gång i princip hela veckan. I måndes hade jag ju en heldag med fridrott och igår hade vi ett jobbigt pass på idrotten i skolan plus att jag hade thaiboxning på kvällen. Är stel i hela kroppen som bara den och har stora besvär med att röra mig (nu gör jag det lite dramitiskt så att det ska låta bättre ;) )
Nu måste jag ägna resten av eftermiddagen med alla dessa läxor som får en att önska att skolan aldrig någonsin exsisterat och att man snart ska vakna upp från denna fruktansvärda dröm (ännu mer dramatik..)

Dewa Mata!

Ps. Angående den nya bloggdesignen så kommer den dyka upp så snart jag är klar med den. Har som sagt en hel del läxor just nu och måste först och främst fokusera på dem. Dessutom är jag bara klar med stilmallen till desigen och det är kodmallarna som är det kluriga så jag vet inte exakt när designen kommer vara klar.

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory