Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

11042012


Så ser min nya jacka ut :3



Idag gjorde jag något som jag nog inte har gjort på länge. Eller kanske, jag gjorde inte det som jag brukar göra varje dag. Jag kanske kan komma över mitt beroende? Förlåt, jag snackar om det faktum att jag alltid sätter mig vid datorn så fort jag kommer hem. Hatar att jag gör det. Det blir alltid att jag sitter för länge och så glömmer jag bort några läxor och så mår jag dåligt på grund av det, eller bara för att jag sitter så mycket framför datorn över och inte ägnar mer tid åt att läsa alla de böcker som står i bokhyllan och väntar på att bli öppnade, eller att jag inte tecknar lite mer... Jag vill ju bli bättre och det blir man inte av att sitta vid datorn precis :/

Men böckerna och ritblocket får vänta lite till. Nu ska jag lyssna på Trains nya album. Jag ska lyssna på det så många gånger som behövs för att hitta mina favoriter :) Sedan ska jag göra en recension här på bloggen. Tänker börja skriva lite mer om musik och nya album och sådant. Ska försöka skriva om albumen så fort de kommer ut - om det går så blir det samma dag.


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory