Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

12042012



Idag har jag haft redovisning i geografi. Geografi är nog det enda ämnet som som jag ogillar lika mycket som fysik och biologi... Men man kan ju inte välja bort de ämnena som man inte tycker om, tyvärr...
Idag är det lite bättre väder än vad det var igår, det regnar i alla fall inte, så jag gick ut och sprang en liten runda idag istället. Ska försöka bli bättre på att springa eftersom jag har ett mål som jag vill nå innan sommaren.
Nu ska jag ägna lite tid åt mina läxor och sedan ska jag se ett avsnitt, eller två, av serien Äkta människor. Måste hinna se alla avsnitten innan den 17 mars för då försvinner serien från svt-play. Om du inte har sett Äkta människor så gör det. En av de bästa svenska tv-serierna på länge - och jag gillar egentligen inte svenska tv-serier.

    Comments:
Postat av: iiiden

sv: javerkligen:D

2012-04-12 @ 18:42:58
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja eller väskan är inte fylld och inte bara mina kläder, men 3-4 klänningar och tre shorts ;D framplockade!

2012-04-12 @ 21:26:46
URL: http://madeinjapan.nu

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory