Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

3 April 2012



Idag gick jag upp redan vid halv nio - det är ju tidigt för att vara lov, eller hur? - och sedan gick jag med mamma till vårdscentralen, jag hatar sprutor men ibland så måste de tas.
I alla fall, vi åt frukost på Espresso House - bästa stället att äta frukost på, det finns nog inget annat ställe som har så goda scones som Espresso House har :3
När vi ätit upp så gick vi in på Stadium och bytade mina joggingbyxor till ett nytt par som passar ;) Nu kan jag gå ut och jogga och känna mig lite "proffsig" i mina nya jogging kläder - jag köpte en tröja och en tunn jacka också härom dagen  :)
Efter att jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, har gjort lite skolarbeten som måste vara klara samma dag som vi kommer tillbaka till skolan :/ och så har jag gjort en ny video som jag har lagt upp på youtube, den här gången så var det låten "I Never Knew You" som fick en lyrics-video :) Mycket mer än så blir det nog inte idag heller, kanske tar mig ut på en joggingrunda, men det blir också allt.

 


    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory