Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

5 things you probably didn't know about me

  1. Jag skulle vilja vara gothpunkare (eller punkare) - älskar den stilen OwO
  2. Det händer ofta att jag tänker på engelska (kan inte bestämma mig för om det är bra för mitt engelska ordförråd eller om det bara är irriterande.)
  3. Jag har en enorm respekt för japanska rock. Finns ingen annan musikstil som jag har de känslorna som jag har för jrock. Pure perfection är vad det är.
  4. Min största rädsla är att det ska börja brinna. Jag kan inte lämna ett värmeljus för sig själv i mer än tre sekunder. Jag tycker att det är jättejobbigt och obehagligt när någon leker med en tändare - försöker at få en så stor låga och så vidare.
  5. Min största dröm just nu är att besöka Tokyo Tower. Självklart är det inte bara det jag skulle vilja besöka om jag kom till Tokyo. Men Tokyo Tower är så himla häftigt *w*