Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

California 37



Jag hade läst att Trains nya album skulle komma den 17 april så det kom som en kul överraskning igår när jag så att de redan hade släppt albumet. Jag lyssnade på det så många gånger jag hann med igår och nu har jag nog lyckats bestämma mig för vilka som är mina favoriter.
Jag har inte lyssnat så mycket på Train förrut, så därför kan jag inte riktigt jämföra detta album med tidigare album. Men jag kommer ihåg att jag försökte lyssna på deras förra album, Save Me, San Francisco, för två år sedan. Då tyckte jag inte att det var något för mig.
Men California 37 är verkligen ett av de bästa albumen som släppts sedan Donkeyboy släppte Silver Moon.

Mina favoriter:
Drive By
50 Ways To Say Goodbye
Mermaid

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory