Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Långfredagen



Min familj har i flera år haft som en liten tradition att åka till bokskogen under långfredagen, ta med fika och promenera lite. Men i år så blev det inte av på grund av att det inte var passade väder för att tillbringa eftermiddagen i en skog. Istället åkte vi först till en godisbutik som har fullt med godis i alla möjliga former och smaker och där köpte vi lite påskgodis Jag köpte inte något påskgodis utan jag höll mig till mer "vanligt" godis, påskgodis har aldrig varit något som jag tyckt särsklit mycket om... Sedan fikade vi lite och sedan åkte vi hem igen. Det var nästan helt öde så det kändes inte lönt att stanna kvar.
På kvällen så åt vi "påskmiddag", en helt vanlig middag egentligen fast med lite extra fint framlagda grönsaker och de finaste bestisken till och eftersom det är påsk så blir det helt enkelt en "påskmiddag" :)
Hoppas ni har haft en bra långfredag! :)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory