Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

No one will understand this happiness i'm feeling right now



Jag kan inte fatta att det är imorgon som Jason Mraz ska släppa sitt fjärde studioalbum. Det känns som att jag har väntat på den dagen i flera år. Nästan två och ett halvt år faktiskt, för det var så länge sedan han skrev att han skulle börja att spela in ett nytt album. Men sp blev han ju inte nöjd och fick börja om från början.
Alla låtarna ovan är nya singlar som han har släppt denna månaden och som alla kommer att finnas med på det nya albumet, Love Is A Four Letter Word.

Jag ska till optikern imorgon och efter det så ska jag hitta en skivaffär - de är inte så vanliga nu för tiden - och så ska jag se om de har fått in skivan. Annars får jag väl gå till skivaffären varje dag tills de har fått in den. Jag tänker inte vänta mer än vad som behövs! ;)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory