Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Where to find me


Youtube - Min kanal heter Tick035. Jag laddar upp lyrics-videos, de flesta är med Jason Mraz låtar :) Mitt mål är att totalt få 1 miljon videovisningar totalt. Just nu har jag 878 000 visningar totalt så det är bara en bit kvar :)

Instagram - Om man har en iPhone eller en android så borde man ha instagram :3 Jag heter TheGirlAndTheWolf på instagram.

We ❤ It - En bra källa för inspiration när man fotar :) Även här heter jag TheGirlAndTheWolf.

Tumblr - Kan sitta och reblogga bilder och annat i evigheter, älskar tumblr.
Min tumblr-blogg heter majaakesson.tumblr.com

DeviantART - Har haft min deviantART i två år nu. Det är den perfekta sidan om man vill dela med sig av foton, teckningar eller andra saker som man gjort, även en bra källa för inspiration :) Ni hittar mig under användarnamnet TheGirlAndTheWolf. Det var när jag skaffade mig min deviantART som jag kom på det användarnamnet :)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory