Tiny Hand ᴡᴏʀᴅᴘʟᴀʏ ♔ -

Har varit på IKEA :)

 
Tadaima~! Har precis kommit hem från Ikea. Var där och åt lunch och köpte en pappershållare, men det kallas tydligen för brevhållare ( O_O ) Jag har behövt en ett tag nu, vill gärna ha vissa paper och liknande på skrivbordet så att jag slipper leta efter papperna så fort jag behöver dem. Köpte även pennställ, fast jag ska inte ha dem till pennor utan till USB minnen och annat, men just nu är jag inte 100% säker på om jag ska ha dem eller inte. ( ; _ ; ) 
Vi får se hur det blir, nu ska jag återgå till att lära mig alla ord som jag har i min japanska "ordlista". Det är en lista med alla ord som jag lärde mig förra sommaren men nu har jag börjat glömma bort en del av dem så det är dags att plugga in dem igen (=^_^=)

    Comments:

Comment here:

* Name:
Remember me?

  E-mail: (won'tbe puliced)


  URL:


  * Your comment:



* mandatory